Waarom zou u

Met minder genoegen nemen?

Antwoord Service

U wilt telefonisch volledig bereikbaar zijn en u zoekt daarbij een blijvende uitkomst en u verwacht een optimaal klantencontact, precies zoals u het zelf ook zou hebben gedaan? Dan biedt de Telefoonservice van De Supportdesk de oplossing.

De Supportdesk is uw partner op het gebied van transparante en consistente Telefoonservice. Tegen een vast laag maandtarief bent u altijd volledig bereikbaar voor uw klanten. U kunt per direct gebruik maken van deze service.

Hoe werkt de telefoniste service? Wanneer voor u de telefoon gaat, zien wij direct dat de oproep voor uw organisatie bestemd is. De oproep wordt met uw bedrijfsnaam opgenomen en de beller wordt vriendelijk te woord gestaan. Voor hem of haar is het of de telefoniste in uw bedrijf aanwezig is.Gesprekken zullen op een door u gekozen manier worden afgehandeld. Zo kunnen wij gesprekken doorverbinden naar bijvoorbeeld een mobiel nummer. Is dit echter niet gewenst, dan verzamelen wij alle telefoongesprekken in de vorm van digitale notities. Op deze notities staan naam en bedrijfsnaam van de beller, nummer waarop hij/zij te bereiken is en de achtergelaten boodschap. Alle notities worden aan u doorgegeven op een door u gekozen manier; per e-mail, fax of naar een (mobiele) telefoon.

Het toestel kunt u wanneer u wilt naar ons omleiden op maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 18.00 uur en op vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. U ontvangt hiervoor een speciaal voor u gereserveerd telefoonnummer, waaraan uw bedrijfsgegevens worden gekoppeld.



2012   -   De Support Desk   -   © All rights reserved

algemene voorwaarden   -   home   -   contact