Waarom zou u

Met minder genoegen nemen?

Klantencontactcentrum

Telefoneren, is een vak apart wat ons betreft. Of het nu gaat om het herwinnen van uw vroegere klanten, het afnemen van klanttevredenheidsonderzoeken, het voeren van pure acquisitie gesprekken of het genereren van leads, wij weten van aanpakken. Op het gebied van telefonische communicatie kan De Supportdesk u in vele facetten van het telefonische aspect ondersteunen of ontzorgen.

De Supportdesk biedt u mogelijkheden op het gebied van:
Outbound Diensten

  • Koude acquisitie

  • Nabellen van mailings

  • Retentiecampagnes

  • Add ons bij bestaande klanten

  • Winback acties

  • Leadgeneratie

Koude acquisitie
Bij koude acquisitie gaat het om het telefonisch benaderen van prospects om de producten of diensten van onze opdrachtgevers te verkopen. Deze prospects kunnen zowel consumenten als bedrijven zijn. Enkele voorbeelden van koude acquisitie zijn: het verkopen van abonnementen voor onder andere mobiele telefonie, dagbladen, tijdschriften, internet. Verder kunt u denken aan advertentieverkoop, klanten werven enz.

Nabellen van mailings
Tegenwoordig kunnen klanten op meerdere manier via mailings benaderd worden: dat kan op de traditionele wijze met een aanbieding op papier per post, maar ook e-mail, sms en mms worden tegenwoordig veelvuldig ingezet door marketeers om potentiële nieuwe klanten te benaderen. Hoe mooi al deze technieken ook zijn, om het maximale resultaat uit een mailing te halen, is het in de meeste gevallen noodzakelijk om de mailing te laten opvolgen door een telefoontje van een ervaren telemarketeer. Persoonlijk contact in combinatie met een vooraf verstuurde aanbieding zorgen voor een optimale respons.

Retentiecampagnes
Retentiecampagnes zijn campagnes die gericht zijn op het behoud van de klant. Veel bedrijven hebben ingezien dat het goedkoper is om ervoor te zorgen dat het verloop onder de reeds bestaande klanten teruggedrongen wordt, dan om klanten terug te winnen als ze eenmaal overgestapt zijn naar de concurrent. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan het aanbieden van een extra korting aan uw bestaande klanten, met als tegenprestatie dat ze zich minimaal voor een jaar nog weer aan uw bedrijf verbinden.

Add On's bij bestaande klanten
Telemarketing is ook een perfect medium om uw reeds bestaande klanten te benaderen om hen te attenderen op andere producten of diensten van uw bedrijf. Door de “voorkennis” waarover u bij uw eigen klanten beschikt, kunt u het aanbod afstemmen op de verschillende klanttypes, waardoor dergelijke campagnes een hoge mate van succes kennen.
lees meer…



2012   -   De Support Desk   -   © All rights reserved

algemene voorwaarden   -   home   -   contact